refe-woman-01

Lääketietokeskus Oy

”Hyvä asiakaskokemus ja onnistunut myyntityö edellyttävät syvällistä ymmärrystä ja kiinnostusta asiakkaan arjesta.”
Uskallan väittää, että paras tapa ymmärtää asiakkaan arkea on kysyä siitä asiakkaalta ja antaa hänen kertoa. Kiireellisessä ja dynaamisessa työarjessa mahdollisuudet pysähtyä ja kunnolla syventyä asiakkaan toimintaympäristöön ovat rajalliset. Päivin vetämä Asiakkaan kertomaa -tehovalmennus antoi siihen timanttisen mahdollisuuden, jossa pääsimme kollegojen kanssa kysymään ja kuulemaan asiakkaan arjesta, onnistumisista, haasteista ja siitä, mikä pitää hänet öisin hereillä.” ”Jos haluat konkreettisesti sukeltaa asiakkaasi arkeen, suosittelen Asiakkaan kertomaa -tehovalmennusta sinullekin! Paras asiakasymmärrystä kehittävä valmennus, johon olen koskaan päässyt osallistumaan!”

Viktoria Paananen

Avainasiakaspäällikkö

Lisää tarinoita

Kysy lisää!