Asiakas­ymmärrys

Asiakasymmärrys on hyvän asiakas­kokemuksen kulmakivi

Tänä päivänä menestyvät ne yritykset, jotka ymmärtävät asiakkaittaan.

Mitä paremmin ymmärrämme asiakkaitamme, heidän odotuksiaan ja ostopolkuaan, sitä helpompi meidän on tuottaa heille loistava asiakaskokemus ja se kuuluisa wow-fiilis.

Greige-8
Greige Oy:n Salla ja Päivi

Asiakkaan kertomaa -workshop

Keskitymme kuulemaan asiakkaidenne arkea.

Kutsumme eri asiakassegmenttienne edustajia kertomaan arjestaan; tavoitteistaan, työtehtävistään ja ”kivuistaan”

Työskentelemme useimmiten puolen päivän tai kokopäivän jaksoissa. Esimerkiksi aamupäivän kestävän workshopin aikana ehdimme kuulla kahden asiakkaanne arjesta.

Saatua tietoa voidaan hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä ja ostajapersoonien luomisessa.

Workshop ei edellytä teiltä aiempaa kokemusta.

Ostajapersoona Workshop

Työstämme yhdessä ostajapersoonia.

Ostajapersoona on fiktiivinen, eikä se perustu aitoon henkilöön. Ostajapersoona auttaa näkemään käsiteltävän asian toisen henkilön silmin.

Työskentelemme useimmiten puolen päivän tai kokopäivän jaksoissa. Puolessa päivässä ehdimme osallistujamäärästä riippuen työstää yleensä 2-4 ostajapersoonaa.

Ostajapersoonien avulla voidaan kohdistaa myynnin ja markkinoinnin aktiviteetteja tukemaan asiakkaan ostopolkua. Ostajapersoonia voidaan hyödyntää ostajapolkua työstettäessä.

Workshop ei edellytä teiltä aiempaa kokemusta.

Greige-4
Greige-20

Ostopolku workshop

Tässä työpajassa piirrämme asiakkaidenne ostopolun.

Ostopolkuun määritellään teidän ja asiakkaidenne yhteiset kohtaamispisteet. Matkan varrella saamme mukaamme myös kasan kehitysideoita ja oivalluksia, kuinka ylittää asiakkaan odotukset ja tuottaa wow-fiilis!

Workshop vie noin yhden päivän. Tuloksena ostopolku, jossa on kohtaamispisteiden lisäksi kuvattu asiakkaan tavoitteet ja kivut polun varrella. Jatkossa ostopolun varrelle voi esimerkiksi luoda asiakkaan päätöstä tukevaa materiaalia ja näin tehdä ostamisen helpoksi.

Workshop ei edellytä teiltä aiempaa kokemusta.

Kiinnostaako?

Haluatko tarjouksen asiakasymmärryksen kehittämisestä?

Kartoitetaan yhdessä tilanteenne ja räätälöidään teille sopiva polku asikaskokemuksen parantamiseksi.

Greigen proviisori yrittäjä Päivi Meltan

Asiakas­ymmärryksen asiakastarinoita

Lue lisää miten asiakkaamme ovat hyödyntäneet osaamistamme.

Kysy lisää!